You Mix

Real food doesn’t need ingredients.

Real food is ingredients!

— Jamie Oliver

100% органични съставки от сертифицирани доставчици!

Всички съставки са 100% органични, БЕЗ добавени захар, оцветители и консерванти.

Твоята кутия с мюсли е вече пълна!
За да добавиш нови съставки моля, пъво премахни някоя от вече добавените.

Започни като избереш основата на твоя микс. Предлагаме ти различни любими комбинации от зърнени основи.

информация
Овесени ядки

100% pure and organic oat flakes.

Nutrition Summary for 100g

Овесените ядки са на-популярната основа за мюсли. Можеш да я персонализираш в "Подобри основа" или просто да се насладиш на класичеко мюсли. Изборът е твой :)

информация
Овесени ядки без гл.

Спазващ без глутенова диета? Направи си мюсли с овесени ядки без глутен. В "Подобри база" ще откриеш и други зърнени култури без глутен.

Nutrition Summary for 100g
информация
Три зърна

Комбинирахме три вида зърнени култури. Микс от овесени, ръжени и ечемични ядки е сред най - предпочитаните комбинации зърнен микс.

Nutrition Summary for 100g
информация
Квартет

Квартет е основа от 4 вида зърнени култури. Комбинирахме лимец с класическите ръж, овес и ечемик. Прилив на енергия!

Nutrition Summary for 100g
информация
Събуди ме

Ядки от лимец, елда и овес ще ти осигурят летящ старт на деня.

Nutrition Summary for 100g
информация
Микс без глутен

Избягваш консумацията на глутен? Без глутеновата ни база е микс от овесени ядки без глутен, обогатена с пресовани ядки от елда за повече здравословни ползи.

Nutrition Summary for 100g

В "Подобри основа" ще откриеш още безглутенови екстри, които можеш да добавиш.

Само ти знаеш как обичаш закуската си! Ако нещо ти липсва, направи я по твой вкус, като добавиш екстри към базата.

0
информация
Киноа флейк

“Царицата на зърнените култури”  е изключително богата на протеини и единствения природен продукт, който съдържа  8-те незаменими за човешкия организъм аминокиселини.

Nutrition Summary for 100g
0
информация
Корнфлейкс
Nutrition Summary for 100g

Хрупкав корнфлейкс от 100% царевица и малко морска сол. 

0
информация
Aмарант Флейкс

Корнфлейкс от амарант

Nutrition Summary for 100g
0
информация
Елда флейкс
Nutrition Summary for 100g
0
информация
Киноа корнфлейкс

Delicious crunchy taste of quinia cornflakes.

Nutrition Summary for 100g
0
информация
Пуканки от амарант

Amaranth has а nutty flavor which is even more improved when it’s popped.

Nutrition Summary for 100g

 Тези качества в комбинация с лек ядков привкус, ги правят идеална закуска за малки и големи. 

0
информация
Пуканки от киноа

Орехов привкус от 100% киноа. 

Nutrition Summary for 100g

Знаете ли, че...

Пуканките от киноа са приготвени само чрез нагряване. Богат източник на протеини и без съдържание на глутен, те са подходяща закуска и за малчуганите.

0
информация
Пуканки от елда

Пуканки от зърна елда. Приготвени са само чрез нагряване, без сол и мазнина. Не съдържат глутен, което ги прави подходящи и за подрастващи.

Nutrition Summary for 100g

Знаеш ли, че...

Белтъчините в елдата се усвояват лесно и затова е подходяща за спортуващи, а флавоноидите в нея помагат срещу процесите на стареене.

Сушени плодове ще направят микса ти по-сладък и ще придадат неустоим аромат на закуската ти. Освен това са чудесен начин да набавиш ценни витамини в менюто си. Знаем, че се грижиш за фигурата си. Без добавена захар и излишни калории.

0
информация
Арония

 Сушените плодчета имат кисел вкус, за това ти препоръчваме да ги комбинираш с череши, сливи, смокини или фурми.

Nutrition Summary for 100g

Знаеш ли, че...

Аронията е естествен имуностимулатор и има успокояващ ефект върху стомаха и чревната лигавица.

0
информация
Череша

Сладки и сочни български череши! Поглези се като ги добавиш към шоколадова основа - шоко крънчи и шоко флейк

Nutrition Summary for 100g

Сладки и сочни български череши! Поглези се като ги комбинираш с шоко флейк и лешници. Чудесен избор и за любителите на класическата овесена каша с ябълка, а защо не и със супер храни. 

0
информация
Бананов чипс

Crispy and tasty this banana chips will bring to your mix sweetness and crunchy texture. Bananas are sliced and fried in fresh refined vegetable oil. Note, it contains cane sugar. 

ingredients: Bananas 68% , Coconut oil, deodorised 27%, Cane Sugar 5%, Honey 0.01% . 

Nutrition Summary for 100g

Плодовете са тънко нарязани и запържени в кокосово масло. Банановият чипс е подсладен с нерафинирана захар.
Ако сушеният банан не ви е достатъчно сладък или искате по хрупкав микс, нашият бананов чипс е приготвен по здравословна рецепта, без изкуствени добавки. Съставките са био банани, кокосово масло, тръстикова захар и мед.


0
информация
Банан

Добави порция щастие! Витамин Б6, който се съдържа в бананите стимулира производството на серотонин - “хормона на щастието”. Бананите са изсушени със специална технология, която запазва естествената му сладост и качества. 

Nutrition Summary for 100g


0
информация
Ананас

С вкус на лято! Добави екзотика и свежест в твоя мюсли микс! . 

Nutrition Summary for 100g

Знаеш ли, че...

Ананасът е богат на витамини и минерали засилващи имунната система. Освен натурален антиоксидант, витамин Ц, синтезира и производството на колаген - важен елемент за здрави кости и красива кожа. 

0
информация
Синя боровинка

Delicious, low in calories, rich in antioxidants blueberry is the queen of Superfoods.

Nutrition Summary for 100g

 Натуралната сушена боровинка има леко кисел вскус. Съветваме те да я комбинираш със сладки плодове за по балансиран вкус. Сините перли на планинските гори са истински извор на антиоксиданти.


0
информация
Червена боровинка

This superfood is a real treasure. Those small grains are in the top 10 most consumed super foods in America.

Nutrition Summary for 100g

Изобилие от витамин Ц, А и съдържанието на рядка форма на витамин Е го нареждат на челните места сред мощните антиоксиданти и е естествен имунно стимулант. Вkусът на боровинката е тръпчив, за това и нашите са леко подсладени с БИО захар.  


0
информация
Фурми

Добави сладост и енергия в твоя микс!

Nutrition Summary for 100g

В арабския свят фурмите са считани за силен афродизиак, като местните добавяли мляко и канела.
И ти ли си мислиш за същото? Мюсли.Фурми. Мляко и.. Канела. :)

0
информация
Бяла черница

Те са сладки, ароматни, ниско калорични. Съдържанието на ресвератрол в малките плодчета има антиоксидантно действие. 

Nutrition Summary for 100g

Сушени, те са дъвчащи, сладко - кисели парченца в мюслито ти. Черниците са бедни на калории и имат антиоксидантно действие. Дължи се на съдържанието на ресвератрол в тях, който предпазва клетките от свободните радикали.

0
информация
Черна черница

Сушени, те са дъвчащи, сладко - кисели парченца в мюслито ти. Черниците са бедни на калории и имат антиоксидантно действие. Дължи се на съдържанието на ресвератрол в тях, който предпазва клетките от свободните радикали. 

Nutrition Summary for 100g
0
информация
Кайсия

Their nutritious and sweet taste makes them great choice for your fruit muesli. We would have added cinnamon.

Nutrition Summary for 100g

 Вярва се, че нектарът от кайсии е бил предпочитана напитка от гръцки и римски богове, наричан още „нектар на боговте”.  

0
информация
Смокиня

Натурално сладки, смокините са наричани плодът на дълголетито.

Nutrition Summary for 100g

Знаеш ли, че...

Смокините са богати на калий, който спомага за контролирането на кръвното налягане. Също така са отличен източник на диетични фибри.

0
информация
Слива

Сладко изкушение с високо съдържание на антиоксиданти и тонизиращо действие.

Nutrition Summary for 100g

Знаете ли, че...

Сливите не само спомагат храносмилателнето, но са известни и с това, че подсилват имунната система, имат благоприятно действие върху кожата ипонижават холестерола.

0
информация
Манго

Exotics from the Tropics and another super food on the horizon!

Nutrition Summary for 100g

Мангото е най-консумирания плод в света, а дървото му е един от националните символи на Бангладеш.


0
информация
Ябълка

За феновете на овесената каша, ябълка и канела е класика в жанра. Обичаме я във всякакви комбинации заради финия аромат, който придава на микса. А и нали знаете - “Една ябълка на ден, дъжи доктора далеч от мен!”

Nutrition Summary for 100g
0
информация
Стафида "Султана"

Класика. С каквото и да комбинираш сушените гроздови зрънца, няма да сбъркаш. А ако преди закуска спортуваш, те съветваме да не ги пропускаш. 

Nutrition Summary for 100g

Знаеш ли, че...

Стафидите са богати на глюкоза и ще осигурят на тялото ти витамини и минерали, които се губят по време на тежка силова тренировка. 

0
информация
Kоринтска Стафида

Зърната на Черния Коринт са малки по размер и черни на цвят. Древногръцкият сорт грозде е без семенца, отличаващи се с богат вкус и натурална сладост. 

Nutrition Summary for 100g

Знаеш ли, че...

Коринтската стафида а богата на  антиоксиданти, растителни фибри, желязо, калий, магнезий, калций, цинк, манган и витамини. 

0
информация
Касис

Известен е още като “Френското черно грозде”.

Nutrition Summary for 100g

Знаете ли, че...

Касисът превъзхожда по съдържание на витамин Ц всички ягодоплодни видове. Той е полезен не само зараду високото си съдържание на витамин Д, но и на наличните в него антоцианидини. Тези вещества правят от касиса мощен антиоксидант. Касисът има дезинфекциращо и противовъзпалително действие върху организма.



0
информация
Ягода

"Червените сърца" са сладки и придават неустоим аромат на твоя мюсли микс.

Nutrition Summary for 100g

Те са бедни на калории и с много богат минерален състав. Тези характеристики на любимото бери го превръщат в най-добър приятел и на най-строгата диета. Но дори и да не спазваш такава, горещо ти препоръчваме да добавиш ягоди в твоя микс. Много са вкусни! :)
 Ягодите са студено сушени на температура до 40 градуса с цел намаляване загубата на полезните вещества и запазване на превъзходния им вкус. Без добавена захар и оцветители. Подсладени са единствено с ябълков сок. 

Знаеш ли, че...

Ягодите са изключително богати на витамин C, магнезий, калий и антиоксиданти. 

0
информация
Малина

Добави цели малини в твоя мюсли микс!

Nutrition Summary for 100g

Малините имат балансиран сладък - леко кисел вкус. Сушени са на температура до 40 градуса, което запазва вкусовите качества и хранителния състав на плода. Подсладени са с ябълков сок.

Знаеш ли, че...

Малините са отличен източник на фири, миреали и антиоксиданти. Известни са с богатото си съдържание на витамин C, желязо и калций.

Обичаш мюслите си по-хрупкави? Добави ядки и семена към микса си! Вкусни и засищаши, те са източник на енергия и полезни мазнини, от които тялото ти се нуждае.

0
информация
Бадем

Богат състав на витамини,минерали и полезни мазнини. Близо 90% от мазнините в бадемите са ненаситени, което ги прави предпочитани от спортуващите и всеки, който се стреми към крепко здраве, тънка талия и красива кожа.

Nutrition Summary for 100g

 А знаеш ли, че не са ядки, както мнозина си мислят? Бадемите са семето или основната част от плода, който ражда дървото.  

0
информация
Кашу

Добави кашу, в което и да е ястие, и то ще добие изтънчен вкус. Наричано е още лакомство на богатите.

Nutrition Summary for 100g

Питал ли си се, защо никога не си купувал кашу с черупка? По високата му цена се дължи на отстраняването на твърдата двойна черупка,трудоемка задача, за която са отговорни самите производители. Твърдата му обвивка се използва при лечение на ухапване от змии в някои части на света.

0
информация
Лешник

Хрупкавите лешници са чудесен източник на енергия, а ниското съдържание на въглехидрати ги прави подходящи дори и при строги диети.

Nutrition Summary for 100g

Е, ако не си на диета, непременно ги комбинирай с шоколадов флейк и банан.

0
информация
Бразилски орех

Най - богатата на селен храна, а протеинът и е един от най пълноценните сред растителните, което го прави предпочитана храна от вегетарианците.

Nutrition Summary for 100g

Знаеш ли, че: 

Бразилският орех изисква специален вид пчела за да бъде опрашен. Процесът на зреене отнема между 10 и 30 години.

0
информация
Орех

Гръцката дума за орех означава „глава”, защото формата напомня човешкия мозък.

Nutrition Summary for 100g

На нас пък, като деца ни казваха да ядем орехи за добра памет. Орех и смокиня ни е любима комбинация от детството ...и до сега.

0
информация
Макадамия

Обожаваме я! Придава екзотичен вкус на нашето мюсли.

Nutrition Summary for 100g

Знаеш ли, че...

Фермерите изчакват ядките на австралийския орех да паднат от дървото и тогава ги събират. Тогава макадамията се счита за узряла и сама определя кога е готова за консумация.

0
информация
Печен кокос

Ах, този кокос! Екзотиката, мек аромат и хрупкава текстура. Горещо ти го препоръчваме!


Nutrition Summary for 100g
0
информация
Счукано какао

Ех...да можеше шоколада да е полезен… Имаме добри новини!
Освен неустоимия вкус, какаовите зърна са богати на антиоксиданти, магнезий, желязо, много витамини и минерали.



Nutrition Summary for 100g

Знаеш ли, че...

Суровото какао съдържа 20 пъти повече антиоксиданти сравнен със синята боровинка. Освен това се бори успешно с умората  и влияе благоприятно на настроението. Вкусно и полезно :)

0
информация
Чиа

Освен детоксикиращото си действие, тази суперхрана съдържа повече протеин от много зърнени култури, големи количества Омега 3, много фибри и е чудесен антиоксидант.

Nutrition Summary for 100g

Свойството на семенцата да задържат до 12 пъти повече вода поддържа  хидратацията в тялото. 

0
информация
Слънчоглед

Слънчевите семенa са чудесен избор, ако обичаш мюслито си хрупкаво. 

Nutrition Summary for 100g

Знаеш ли,  че...

Слънчевите семенa са отличен източник на витамин Е, считан за елексир на младостта, е още една от причините да го добавиш в закуската си. 

0
информация
Конопено семе

Високото съдържание на усвоими протеини го прави особено подходящо за вегетарианци. С богатия си минерален състав и пълен спектар от витамини от всички групи, конопеното семе има регениращо действие върху кожата.

Nutrition Summary for 100g

Знаеш ли, че...

Конопеното семе заслужено е спрягано за супер храна. Защо ли:
- Чудесен източник на незаменими мастни киселини с оптимално съотношение между Омега 6 и Омега 3
- високото съдържание на усвоими протеини, което ги прави особено подходящи за вегетарианци.
- противовъзпалително и регенериращо действие за красива и здрава кожа.
- Много богат минерален състав- цинк, магнезий, силиций, хром, германий, калций, желязо и пълен спектър витамини от всички групи 

0
информация
Черен сусам

Осигури си високи нива на натурален растителен протеин в закуската.

Nutrition Summary for 100g

Знаеш ли, че...

Черният сусам съдържа  60% процента повече протеин, отколкото техния белен бял еквивалент. Струва си да опиташ.

0
информация
Сусам

Добър източник на магнезий, желязо, калции и богато съдържание на белтъчини и витамини.

Nutrition Summary for 100g

Знаете ли, че...

Арабският свят определя тези древни семена като силен афродизиак, a в комбинация с ползите му, сусамът си извоюва специално място сред нашите съставки. 

0
информация
Тиквено семе

За хрупкава консистенция и повече качестветен протеин, заложи на семена от тиква.

Nutrition Summary for 100g

Знаеш ли, че...

 В Мексико ги наричат “pepitas”, което в превод от испански означава “парченца злато”. И не е никак случайно. Те са единствените семена на алкална основа, а в заобикалящата ни силно киселинна среда, са си истинско съкровище.  

0
информация
Ленено семе

Омега 3 е другото име на лененото семе.

Nutrition Summary for 100g

Богати на фибри и полезни мазнини, семенцата осигуряват чувство за ситост за по - дълго време.

0
информация
Маково семе

Ако асоциацията ти за мак е опиум, уверяваме те, че в семенцата му единсвения опият, който ще доловиш, е лек ядков аромат и привкус. Идеално се комбинира с пуканки от амарант и киноа. Опитай! :)

Nutrition Summary for 100g

Знаеш ли, че...

В 100 грама маково семе има съдържание от 19, 5 грама фибри, което е повече от 50% от препоръчителната дневна доза. С богатия си сътав -калций, мед, желязо, магнезий, манган, фосфор, селен и цинк, макът действа коуспокояващо, има антиоксидантни свойства, помага при безсъние, облекчава стомашно-чревни проблеми.Освен това е богат източник на витамини от В групатавитамин Е.

* Задължителни полета

    Хранителни Стойности
    100 гр50 гр%РПК*
    * Референтни количества за прием на средностатистически възрастен 8400 kJ / 2000 kcal

    0,00 лв.

    Легенда:
    • суперхрани
    • високо-протеинови
    • ниско-калорични
    • ниско-въглехидратни
    • сурови
    • веган
    • вегетариански
    • палео
    • органични
    • без гмо
    • без глутен
    • без ядки
    • без добавена захар
    • без трансмазнини
    • богати на фибри